vem jag är ( ska försöka skriva tydligt)

ok förra gången jag gorde det blev det litte fell nu ska jag göra det igen så nu kommer det :)

Namn: Lyre6.

Ålder: 14.

kön: tjej

Gillar för djur: Alla :D.

favorit färg: rengbågens färger :).

Svageter: skriver inte bra på grund av kunde inte prata odänkligt när jag va litten :(.

Favorit skol ämne: bild och musik!!.

Inte favorit skol ämne: svenska,engelska och matte.

övrit: gillar inte läskiga saker. huu. 

Det va allt hoppas det gick att lässa vi ses

hälsningar     

Kommentarer
Postat av: Davi22

Jahaa, är det därför du inte är lika bra som mig på att stava :oops:

Förlåt Lyre, om jag gjorde dig ledsen så var det inte med flit, det är därför jag inte visste det.

Förlåt <3 du är värdens bästa kusin Lyre <3.

Puuuuuuuuuss //Davi22

2011-03-04 @ 15:15:18
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/
Postat av: PandLina1

Oj!

Det var därför du inte stavar så bra!

Med det menar jag inget illa, du är världens bästa panfukompis fast du inte stavar så bra :)



//PandLina!

2011-03-07 @ 18:02:43
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0