ny saga gamla vänner del 1

Hej hej kommer ni ihåg min förra saga om den magiske lyre som besegrade mörket panda.  Jo nu kommer en ny saga om våran hjälte och den började i hennes koja låt oss börja :). Lyre låg och sov. Plötsligt det knakade på dören  
´´Vem kan det va?´´  frågade lyre sig själv och gäspade och gick och öpnade. 
´´Hej´´ sa den främade pandan vid dören.
´´Hej vad gör du här har du gåt fell´´ frågade lyre
´´ Ne då jag söker dig du är vell lyre eller?´´ frågade pandan
´´ Ja det är jag:). Vad ville du mig då? frågade lyre och log´´  
´´ Jo det är så här. Att jag har hört är att du va den som stopade mörkrets panda och räddade panfu. Blev du inte rädd någon gång frågade pandan sen?´´ 
´´ Äsh det va vell inget. Jo han träfade mig. Men jag på något viss fick visst kraften till backa.´´ 
´´ Ok jag ska gå nu tack att jag fick fråga dig det va så coolt att träfa dig. Just det jag har helt glömt att beräta hetter jag heter hans ´´ 
´´ Ok det va trevlig att träfa dig hans vi ses ´´
´´Hejdå´´ sen gick han utt igenom dören.
´´Nu vill jag forsäta sova sa lyre´´ och gespade hela vägen till soffan 
samtidigt långt i från lyres koja
´´ hehe nu blir mästare glad att nu vet vi vart den uttvalde lyre är´´ sa hans och skratade elakt  

forsätninföljer... 

hoppas första delen va bra hälsningar           

Kommentarer
Postat av: Davi22

Spännande kusse ;)

2011-03-20 @ 13:47:55
URL: http://davilina.bloggplatsen.se/
Postat av: swinda

2011-03-20 @ 15:19:15
URL: http://swindapanfu.blogg.se/
Postat av: swinda

Spännande saga du skriver på lyre6 och du hur får du många bilder på en heade?

2011-03-20 @ 15:20:13
URL: http://swindapanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0