gamla vänner del 2

när lyre forsate sov när pandan gick. Så drömde hon något konstikgt.  Hon såg sinna vänner fångade kamaria också. Sen såg hon ett rött panda öga. Lyre vakna hon kände sig kalsvettig 
´´ Va vad va det för hemskt dröm ´´ tänkte lyre 
´´ Jag ska nog vakna nu och äta frukost på resturangen är litte hungrid.´´ sa lyre för sig själv och gick utt till resturagen i San Franpanfu. När hon gick dit bestälde hon det vanliga och sate sig. Hon kunde inte släpa drömen hon hade den kände så värklig.  
´´Din choklad med macka. hallå? sa servitrisen ´´
´´ Oj tack så mycket´´ sa lyre förvånat. äfter frukosten gick lyre till kamaria för att fråga en sak.
´´Hej lyre oj det va inte i går vad har du på hjärtat då´´ frågade kamaria snällt 
´´ Jo kamaria jag hade en konstig dröm i dag och jag fatar inte den och den kändes så värklig sa lyre´
´´ Hmm hur va drömen´´ frågade kamaria sen.
´´ Jo det va liksom du och mina vänner fånagde av något sen så kom det ett rött panda öga som titta på mig´´ berätade lyre 
´´ Rött panda öga sa du hmm du har du känt något konstigt nu för tiden lyre?´´ frågade kamaria 
´´ Inte riktig förutom den främande pandan i min koja förut hon fråga saker´´ sa lyre 
´´ Ok jag ska tänka på det kom hit igen om något blir konstigt igen ok´´  sa kamaria 
´´Ok´´ sa lyre och gick utt. 
´´ Hmm undrar vem dendär karina va´´ tänkte lyre 
´´ Hon värka konstigt mysktisk kostig´´ sa lyre sen 
´´ god moron lyre´´ 
´´ vem där sa lyre rädd´´
´´ och godnatt hehe ta henne mammanr´´ lyre blev förånda och han inte springa sin väg innan hon kände något i armen och allt blev mörkt 

forsätnin följer....

vad kommer hända läss nästa dell 

hälsningar                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0