oj oj oj

jag har haft så mycket att göra nu för tiden men jag har tat bilder på ¨ågra händeler onstag: jag fyllde juu får då jag tog en bild i min koja när det va pratyt pyntet där  så och i onstag så va det nånogn stor panda i djugen ha va så här stor  och så börjar tory göra pankakor  man kunde kasta dom också  och i dag så fick man en pankaka och ge till paul oxh hella rumet leksaker lyfte och sen kom dom ner igen judt  det dom har butt desaing på panfu den ser utt så hä rpå fram sidan  jag tycte det va fin  ja det va allt jag kom på vi ses i panfu halv 7 ska jag upp till granen och grilla ses

hälsningar

Kommentarer
Postat av: Davi22

Hej!

Ska vi ses på panfu snart?

Det var ganska länge sedan nu!

Jag har skapat en blogg med PandLina1 läs den gärna.

Kan du länka vår blogg också?

Snälla.

www.panfukompisar.blogg.se/ heter den!

//Davi22

2011-01-23 @ 09:12:44
URL: http://panfukompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0