panfu nyt

hej i dag kommer det båda gårdagens och idag nyheter så i går så vet ni vell att delfinen oskar ska lära oss litte gran om surfing ne då menar jag inte det lenny kan surfa det oskar ska lära oss det är om surfing på nätet så här ser oskar utt  sött va och i dag så har det komit läskiga mörka måln på panfu jag tog litte biler kolla   ja det va dagens panfu nytt kolla gärna igen i morn vi ses då får vi se vad som händer och då får vi se igen vad som händer med molnet vi ses

hälsningar

Kommentarer
Postat av: Chloes

Man kan beställa headers av mig klicka på länken http://panfuchloes.bloggplatsen.se/2011/01/30/4490557-bestall-headers/#kommentarer och läs hur man ska göra.

2011-02-04 @ 20:40:15
URL: http://panfychloes.bloggplatsen.se
Postat av: Chloes

Okej du får din header om några dagar typ kanske på söndag måndag eller tisdag för jag är borta den här helgen och på datorn jag andvänder finns inte photoshop

2011-02-05 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0