mixpod + problem med Evron.

hej nu har jag skafat mig en mixpod. Men det är ett problem. jag vet inte hur man får in den på bloggen. Kan någon kanse hjälpa mig? Då borde det va snällt. :) tack för hjälpen för i går också jag ska bara säja att Evon är nog till backa till britteland nu. En dålig sak är han tog mina glasögon och min ugla uggle :´(. Men jag fick låna fgdfggs glasögon. han tog till och med fgdfggs ugla. Nu har jag fåt nog av han först paul och nu det här. Ja men det borde snällt om ni hjälpte mig men mixpoden. Så jag lir i alla fall gladd på något :) hejdå.

hälsningar        

Kommentarer
Postat av: swinda

Hej lyre6

Kan du hjälpa mig hur jag kan få en sådan bakrund med min panda på så som du har din jag vet inte hur man gör och kan du med hjälpa mig med en sådan bild som du har på din panda gubbe när du skriver hällsingnar för jag är rättså ny på allt bloggande :) och hur man får smaylisar när man skriver.



//swinda

2011-02-13 @ 19:16:09
URL: http://swindapanfu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0