gamla vänner del 4

Här kommer del 4 :). Ni mins vell att lyre flydde från mörkets panda.:D Men sen fastna hon vid en laburint -.- och hör Mörkrets panda arga röst bakom sig hur ska det gå O_O.
_________________________________________________________________________________________________
``Inte den här häller´´ tänkte lyre äfter den 12 gången hon tästade en väg och hamna på början igen.
``Men komigen´´ ropade lyre men det skulle han inte har gort han hörde röstar närare sig. Nu blev lyre sträsad nu sjansade hon bara och tog rätt väg.
``Änkligen´´ sa lyre och fortjate  till nästa rum. O.O ``oj då´´ hon såg en jätte stor lava flod
`` kan jag någon bro formel  eller vänta vad är det där´´ Hon gick fram till tre olika formel. En trekant,cirkel och en fyrkant
`` kanse ska trycka på dom i en viss ordning´´ tänkte hon och började.
`` deta va också svårt´´ tänkte lyre äfter tag så börjde formerna lysa sen dök en bro upp
`` så ja :) tänkte lyre och gick vidare men när han gick över brorn blev det ett jätte stort hål under. Lyre hamna i den och fösrsvan från rumet. Han hamna i ett jätte mörkt rum han såg inget han hörde bara en röst
``Du behöver inte vara rädd längre du är säker här´´ sa rösten
`` Ok men vart är jag?´´ frågade lyre
`` du är i dina krafter skälla mörkrest panda vill ha dig bara för dina krafter är starkare låt oss byta käder också´´ sa rösten sen börja lyre lysa som han gorde första gången men nu fick han andra kläder. Det va en svart kamsporta jacka med svarta skor till men nu have han en ugla på sin axel  
`` vad är ugglan til?´´ frågade lyre
``Han vill hjälpa dig också han är din nya kompanion glöm inte mörkrets panda vill ta dig nu mer en nogonsig lycka till´´Sen blev allt djus igen och nu va han framför slotet.
`` Varför försde den där panda med mig hit kanse för jag måste beräta för kamaria´´ sen gick lyre in i slotet
`` Kamaria,Kamaria du kan inte fatat vad som har hänt mig? kamaria?´´ lyre såg inget skymt av kamaria men det fans en lapp på hennes stol det stog
`` å ne hur ska jag göra nu :S´´
Forsätning föler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0