hej alla blogg lässare

hej hej jo ni undrar nog varför jag inte har bloggat på ett tag jo det är två saker

1. jag hade apsolut ingen anning om vad jag skulle skriva.

2. är att min farfar har flyttat han har bot i vår hus enda sen han flydde från finland i andravärdkriget så det är synd.

så det va därfö men nu har jag några goda nyheter kolla här på min profil  ser ni jag har snart spelat panfu i 300 dargar så kull när jag har gort det i ett år ska det bli fest. och sen har jag vårinrett min koja så här ser den utt nu  så det va alttjag ebjuder vi ses 

hälsningar     

Kommentarer
Postat av: Lillygirl

hej lyre! jag undrade bara om jag får komma på din fest jag vill gärna de! men jag hoppas att jag får komma på din fest! :) hundra kramisar lillygirl!

2011-04-18 @ 16:06:28
Postat av: lizzie_123

Jag vet,jag vet jag är petig med detta,men kul att du fyller 300 dagar!



men ett helt år är 365 dagar,jag vet är petig,men,men ja,vad kul iallafall! //Lizzie_123

P.S Du visste säkert att det var 365 dagar,men du glömde nog bort det??

2011-04-20 @ 22:19:21
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: lyre6

jag vet att ett hellt år är 365 dagar men jag sja jag firade att jag hade spelat panfu i 300 dagar inte i ett år ok

2011-04-21 @ 18:00:27
URL: http://panfulyre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0