ett godnatt och dangen inlägg

hej i dag har det varit bra först så fick jag godsäns på mitt matte och SO prov och sen klipte jag mig och det blev bra och sen så ska jag vissa vem som van disaing tävkingen denna gång så kommer dena disngrer från damark och dom ser utt så här vad finna dom är den som disangade köäderna heter Alpinico grattis till dig och sen träfade jag Pomise_10 jag han ta bild innan hon loggade utt hon sår i miten brevid mig och modano osh sen gick vi till en som hetter memo koja och hade kul där så här såg det utt men hon logade också utt inan jag han ta bilden på henne så det blev jag sofia1999 och modano som fick va med på bilden och nu så ska jag sova ska ha xesta eng menigar till i morn och jag glömde boken hemma håpas det går bra för mig god natt

hällnigar lyre

Kommentarer
Postat av: modano

Visst var det roligt att träffa alla? Och jag är med på två av bilderna zD Godnatt lyre zzzz

//modano

2010-10-12 @ 21:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0