Ensam hetens styrka del 5

*snyft* "vad gorde du med han" snyftade kamria 
"jo jag gjorde bara så han inte kan stoppa mig och nu är panfu mitt mohahahahahahahaaaa!! men för att slippa att du hittar en ny panda så kommer jag att förinta dig nu! " sa mörkrets panda och skrattade.
" NEJ!!!" ropade kamaria precis när han skulle skjuta så märkte dom något skumt! lyre börjarde lysa och sen så såg dom att han ställde sig upp!
"lyre du lever" sa kamria glatt 
"inte nu längre" sa mörkrets panda och sköt en stark blixt mot lyre men lyre duckade! 
" inte den här gången" sa lyre och skickade en ännu starkare blixt mot han!
När den kraften träffade han började mörkrets panda att försvina! Sen så hörde  man en röst som skrek "jag kommer tillbaka!!"
" äsh så säjer du bara!" skrattade lyre sen.
Då sprang kamaria och kramade och pussade lyre och sa till han: Du klarade det lyre!! 
Lyre kramade och pussades tillbaka och frågade: tror du han är borta för alltid? 
"det hoppas jag att han är, men nu ska vi fira segern med en fest i mitt torn!!!!" Sen gick dom två pandorna till tornet och festade och firade att onskan är borta men det här berättelsen är inte slut än! Det kan komma många fler sagor om den magiska lyre men just nu ska vi fira!!!!

Slut!!!! 

så hur tyckte ni? Hoppas det blev ett bra slut!! :D 
 

Kommentarer
Postat av: Kly84

Den är jätte bra och jag hoppas att det kommer fler för jag kan nästan inte vänta!!

2010-10-28 @ 17:30:02
URL: http://klypanfu.blogg.se/
Postat av: Pidgeotto

Det pågår en tävling på min blogg om att få vara med i min saga, om du vill!

2010-10-28 @ 18:20:41
URL: http://panfupid.blogg.se/
Postat av: Pidgeotto

Vilken av figurerna vill du vara?(I min saga)

Om du inte fattar vad jag pratar om gå in på min blogg och kolla inlägget: Min halloween saga!

Snälla svara på det inlägget på min blogg!

2010-10-28 @ 20:36:41
URL: http://panfupid.blogg.se/
Postat av: siik

ja den va bra

2010-10-30 @ 08:54:28
URL: http://panfusiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0