Ensam hetens styrka del 4

"hallå! lyre vakna" 
"vad?" sa lyre sömmnigt 
"jag har kommit på hur vi ska hitta din kraft och hjälpa till att besegra onskan! Ställ dig där så ska vi börja" sa kamaria och pekade på mattan
"okej"sa lyre 
Då tog kamaria fram lava stenen, grenen från läskiga skoen och stella fjäden. Nu hörde lyre att kamaria sa något men väldigt tyst sen började lyre lysa jätte mycket, sen så kom det andra kläder på honom
" vad händer kamria? " sa lyre rädd sen såg han att han har kläderna som han såg i kristalkulan. "hur fick jag dom här klderna?! jag byte inte om" sa lyre förvånat. Kamaria bara log 
" du har äntligen hittat din kraft! Nu har jag har bara en fråga, är du beredd att möta ondskan öga mot öga?" sa hon bestämt
" litte grann m..m..m men tänk om jag inte klarar det" sa lyre    
"du behöver inte va orolig jag kommer att hjälpa dig så du behöver inte vara rädd" sa kamaria
" *pust* okej, tack kamaria okej.. jag är beredd sa lyre bestämd
vad bra kom nu sa  kamaria och hopade av från sin stoll och gick utt 
" hej kamaria, det va länge sen! Men vem har du med dig nu? En annan ynklig panda som jag kan krossa moahahahahah" sa mörkes pandan.

 "GRRRR! JAG ÄR INTE ALLS YNKLIG OCH JAG SKA GÅ PÅ DIG NU!! skrek lyre 
"försök du bara!" sa mörkets panda och skrattade igen.  
" jag ska ge dig!" skrek lyre ännu argare!
så skickade lyre en blixt mot mörkrets panda men det hände inget! 
" här har du" sa mörkrets panda och skickade en kraftigare blixt till lyre
"AAAAAHHHHHHH" ropade lyre och föll om kull!
"O.O LYRE"

fotrsättnig följer...     

Kommentarer
Postat av: Kly84

Guud vad spännande den är ju jätte bra!

2010-10-27 @ 20:12:03
URL: http://klypanfu.blogg.se/
Postat av: lyre6

tack till coh med jag tycte det

2010-10-28 @ 15:43:48
URL: http://panfulyre.blogg.se/
Postat av: siik

lite fel stavningar men anars är den bra

2010-10-30 @ 08:49:59
URL: http://panfusiik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0