dagen inlägg

hej idag har jag hafts såååå kul först följde en av mina kompisar hem med bussen sen spelade vi litte WII sen så gick vi utt och hämtade våra hästar sen red vi jag red på min favo rit häst Mirandaoch sen så äfter en några timar så sat vi av och släpte till backa dm i stallet men nu ska ni få informasion från panfu lyssna här :)
föst så kan jag beräta att DJ pandi MC har en disko i undervatten skolan och då tog jag en bild där det va inte så mång anär jag tog bild och sen så ville non panda att jag skulle föjla med den till sin koja och den pandan frågade om jag har en blogg och jag sa ja och då vile den att jag skulle ta en bild till min blogg och det gorde jag den pandan heter davivi tog kort i han träkoja sen så ska jag beräta vilket lan som har vunit disangtävlonge men först ska jag vissa kläderna så här ser dom utt dom som har gort klädrna heter projL2002 grattis till digja det va nog allt hejdå
 
hälsnigar lyre

Kommentarer
Postat av: Rebecca10

Bloggstafett på min blogg!

Anmäl dig gärna till den!



//Rebecca10

2010-10-21 @ 17:40:25
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: juliaplutt

hej vrf tog duen bild pådig och davi och inte på mig och dig???????????????????????d:)

2010-10-24 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0