Höstlovet är slut för mig

hej i morn börjar min skolla igen så jag har tänkt säja när jag är hemma från skollan och det är 14.50 och vår buss kommer 14.55 på måndag till torsdag  och på fredagar slutar jag 13.25 och bussen kommer 13.30 och det tar 15 min buss resa och när jag går hem så tar det 10 min och då är jag hemma 15.20 på mån till tordag och på fredgad är det ju samma bara att jag är hemma 14.50 så det va dom tiderna och sen är det ju när jag ska lägga mig då är det kl 21.00 ses nån gån i panfu

hälsnigar lyre6

PS i morn har jag också måla kussen sista gången men i morn så kommer jag hem kl 19 nåstan jag kommr inte i håg viken DS

Kommentarer
Postat av: wobby1

bra blogg läs min ochså om du vill alltså!

2010-11-07 @ 19:42:38
URL: http://melonerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0