god dag alla pandor :)

hej ja jag vet jag är litte fäter med informasinon om panfu men nu kommer det lyssna nu i torsdag va det not som hete Sankt-Martinsdagen och då fick vi en lykta i panfu den ser utt så här jag tycte den va finn och kamaria ville ha hjälp med att tända några lyktor i panfu och då såg det utt så här på vulkanen när man va klar jag tyckte det såg kolt utt. och nu ska jag beräta vilken lyklig vinnare som har vunnit diseangtävligen från norge dom ser utt så här  och så va Panfu_Max inloggad i går och jag tog en bild på han och alla stog inte på han kolla   ja det va nog allt nu ska jag logga in på panfu och spela litte ses där kära blogg läsare :)

hälsnigar lyre6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0