hej blogg läsarna

hej i dag hade vi ledigt från skoaan bara för BUSS SHUSEN VA IN STÄLLT PÅ GRUND AV SNÖ :D. det va så kull och så ska jag beräta litte vad som har hänt i panfu jo jag har skafat en till panda den ser utt så här och heter fia1997  och sen har en panda som hete jonteholgersson varit så gullig och gort en väldig tidigit ´grattis inlägg till min ni kan titta på den via den här länkenhttp://panfukillen.bloggplatsen.se/ och så fick han va med på bild på min blogg  och nu ska jag beräta den andra spanska vinnaren i desaign tävligen och det är panda_alexis grattis  så jag tyckte tjej kläder va finna och så hade hon nästan samma glasögon som jag  förutom att om som jag har inte är solglasögon  jag tror det va allt vi ses i panfu hejdå

hälsnigar lyre6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0