wolfquest.org

hej jag börjar spela not som heter wolfquest. då är man en varg man ser utt så här man kan se olika utt och då lever man som en riktig varg får ta över revir döda djur. skafa en kille eller tjej det är vad man väljer, få valpar i slouge creek. spelet måste man ladda ner på hemsidan wolfquest.org. och det är engelskt ja jag gillar det spelet bara för man får veta hur det är för riktiga vilda vargar. ja det va det jag skulle berätra om vi ses nu ska jag splela. wolfquest hejdå

hälsningar vargen       

PS wolfquest är det både på online och fritt så ni vet DS

Kommentarer
Postat av: nikole999

Hejsan!

fin blogg du har :)

Kolla och komentera min blogg

förresten är det en tävling där!

skicka idol bilder på mig till [email protected]

jag utser en vinnare på den som har gjort dom finaste bilderna på mig, och dom vinnarna länkar ja deras bloggar på min blogg!

2010-12-19 @ 11:55:01
URL: http://nikole999.bloggplatsen.se
Postat av: siik

värkar va ett kul spel! jag tror jag får plats med ett till i hård-disken! ska se!

2010-12-19 @ 15:50:06
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: davi22

Ååååååh! Lyre6 är du sjuk eller?

Jag ska skriva en liiiten sak hoppas du blir gladare då!

Men snälla sluta inte med din blogg!

2010-12-20 @ 18:17:39
Postat av: davi22

HEJ LYRE6!

JAG ÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGG!

DU ÄR BÄSTA KUSINEN NÅGONSIN PÅ PANFU!

I LOVE YOU!

I LOVE IT BLOGG!

PUSS KRAM JAG ÄLSKAR DIG.DIN BLOGG ÄR BÄST JAG VILL KOMENTERA JÄTTE-MYCKET ALLTSÅ JAG KAN INTE BESKRIVA HUUUUUR MYCKET JAG ÄLSKAR DIG PUUUUUUUUUUUUUS I LOVE YOU!!!!

/DIN BÄSTA KUSIN DAVI22

I LOVE YOU JA ÄLSKAR DIG!!!!

2010-12-20 @ 18:20:17
Postat av: davi22

PUUSS KRAAAAAAM!!!!!

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!!!

ATT HA DIG SOM KUSIN ÄR JÄTTE-KUL DU ÄR:

SNÄLL, ROLIG, GLAD OFTA, HAR VÄRDENS BÄSTA BLOGG, EN BRA KUSIN, MAN KAN LITE PÅ DIG OCH MYYYCKET MER.

Men på det där spelet vad heter du där?

Heter du lyre6 där?

Om du träffar mig så heter jag davi22 fast jag har inte gjort en varg där,ska göra det om några dagar eller något!

//davi22

2010-12-20 @ 18:23:59
Postat av: lyre6

fkatis heter jag wolflove97 där inte lyre6

2010-12-21 @ 13:08:21
URL: http://panfulyre.blogg.se/
Postat av: davi22

Okej men jag fattar inte hur man registrerar en varg där!

Huuuuur göööööör maaaaaan isåfall när jag gjort en varg kan vi ju träffas och vi vara kusiner där med.

Om du vill jag tvingar dig INTE men snälla hjälp mig hur man registerar en varg.

Aa, just det jag har ju bärbar data en mac då kan man inte registera en.

/kussan

2010-12-21 @ 14:34:29
Postat av: lyre6

det jag fick göra va att. gå in på forumet på wolfquest och bli medläm där den andvända namnet och lösenordet kan du då registrera då i multipleayen som det heter där när man kör till sammans.och jag måste göra not med min branväg för att komma in på alla pack som det heter så jag brukar starta eget så där fick du infromasionen

2010-12-22 @ 09:04:10
URL: http://panfulyre.blogg.se/
Postat av: juliaplutt

kostar den pengar att ladda ner spelet?

2010-12-25 @ 10:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0