ojojoj

jag har visst inte bloggat på 5 dar. 0.0 Ojojoj förlot alla er som lässer min blogg. Men här kommer nyheter från panfu. igloon är borta den finns inte i djugen kolla  jag fick i alla fall se min första igloo och det är jag glad för. lvl bosten funkar i dag om ni inte tror mig jag han ta en bild :) och nu är jag i lvl 47 nu. jäte kul :) . just det  kamaria skrev en sak som kommer hända i morn jag tog kort det saken som hon skrev hoppas ni ser vad det står i alla fall jag tror kaninnen benny ska tjuta fyrevrekrerier i morn i grottan. det va allt jag kom på vi hörst alla pandor

hälsningar  

Kommentarer
Postat av: FB5

Yee funny ;) själv i level 50 :D :p :mrgreen:

2010-12-29 @ 13:18:04
URL: http://thefb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0