hej på er :)

har ni tänkt på en sak,att det är ju andre advent i dag så det är bara 2 vekor kvar. Men man kan ju hitta på not kull t.ex man kan bynta sit rum här om dan gorde jag en ganska långa jelang en såndär som man hänger på taket eller kanse vid sägen man kan hänga upp dom litte över allt. Som kan bli hur långa som hells och nu ska vi tända den andra djuset i staken och nu kommer den.  Det här är blogg advent ljus staken:). Finn va har ni  tänt era advent ljus stakar det har min mamma redan gort det. När jag höll på med den här inlägget. Kom det två snälla pandor och jag frågade dom om det ville va med på bild till bloggen så här är vi  ne jag måste sluta ses

hälsnigar lyre6 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0