god dag

jag ska bara säja att ATT JAG SKA INTE SLUTA BLOGGA. Jag behövde bara villa mig litte det har varit stressid för mig nu för tiden. Men ja  det är ju 2 desember i dag har ni uppnat eran andra lucka jo jag har fåt uppna tre luckor i dag. Fört min cokolate kalender med toy story 3( hitta ingen annan finn) och min senor kalender ( som jag fick i dag) och sist panfus. Jag sparat cokladen till fredag men det har varit frästande för mig för jag älskar coklad. Så fick jag en till sak till min jul gran på panfu och så har jag jul pyntat mitt träkoja den ser utt så här nu. Fint va men vänta nu ser ni not skumt på bilden ser ni sofan :). Jo jag fick ett brev från ella och max och jag blev grattis guldpanda i 3 dagar. Jippi jätte kull. Och så har ella och max informerat om litte vinter kläder Lilli har syt upp så här ser dom utt.  Finna men bäst att jag lägger av nu jag ska lägga mig 21.00 så god natt.

Hälsnigar lyre6.

PS Nu när jag är guld panda kanse jag behöver litte hjälp med stillen. Så kan non ha en bra ide säj det till mig om ni träfar mig ses DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0